درس 20 – کارهای روزانه به زبان انگلیسی
pv آپارات تلگرام اينستا حمايت تماس

کد اخبار


اسلاید شو


تعمیرات جعفری
( 09376346507 پشتیبان آنلاین با پیامک)

درس 20 – کارهای روزانه به زبان انگلیسی


درس 20 – کارهای روزانه به زبان انگلیسی

 

معادل فارسی

فعالیت روزانه به انگلیسی

صبحانه خوردن

have breakfast

شام درست کردن

make dinner

شام خوردن

have dinner

رخت شستن

do the laundry

پیاده روی کردن

go for a walk

خانه را تمیز کردن

clean the house

تلویزیون تماشا کردن

watch TV

رادیو گوش دادن

listen to radio

استفاده از قیدهای تکرار

I oftenhave breakfast.

(من اغلب صبحانه می خورم.)

I rarelymake dinner.

(من به ندرت شام درست می کنم.)

I alwayshave dinner.

(من همیشه شام می خورم.)

I neverdo the laundry.

(من هرگز رخت نمی شورم.)

سوال کردن در مورد تناوب

برای سوال کردن در مورد تناوب انجام یک کار می توانید از عبارت How often do you …? به معنای “هر چند وقت یک بار …؟” استفاده کنید. به مثال های زیر توجه کنید:

How oftendo you make dinner?

(هر چند وقت یکبار تو شام درست می کنی؟)

Irarelymake dinner.

(من به ندرت شام درست می کنم.)

How oftendo you have breakfast?

(هرچقدر یکبار تو صبحانه می خوری؟)

Ioftenhave breakfast.

(من اغلب صبحانه می خورم.)

How oftendo you have dinner?

(هرچند وقت یکبار تو شام می خوری؟)

Ialwayshave dinner.

(من همیشه شام می خورم.)

How oftendo you do the laundry?

(هر چند وقت یکبار تو رخت می شوری؟)

Ineverdo the laundry.

(من هیچ وقت رخت نمی شورم.)

www.vwork.lxb.ir

کپی ونشرباذکرمنبع

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 / 3 / 1397برچسب:گرامر,زبان,انگلیسی, ] [ 12:21 AM ] [ vwork ]
[ ]
صفحه بعد هر گونه سواستفاده از محتواي اين سايت پيگيرد قانوني خواهد داشت ! تمام حقوق اين سايت براي وي ورک محفوظ است !